Minus&plus.

Hejsan. Idag har jag inte varit i skolan. Istället sov jag skönt i min säng. Mihihi. I natt var jag och mamma lite överallt i Göteborg. Hm... Nej men vi var först på möndals sjukhus, men där fick jag inte komma in för att jag är barn. Fuck asså. Sen åkte vi någon annan stans och väntade i typ två timmar. Satt och år nötcream och pratade gamla minnen med mamma klockan fem på morgonen. Trevligt trevligt. Doktorn sa att något ligament i foten var av. Men det är inte så farligt, sånt läker ihop. Så ska försöka gå på foten bara att det gör så jävla ont så går inte. Jaja, sånt är väl livet?
Var med Bög-gänget minus och plus några, high five på det! Myys. Imorgon ska jag sova. Länge. Sen ska jag försöka gå normal i trappan, skulle ju alltid vara bra att klara av det (y) Nu ska jag borsta tänderna så man blir glad höhö.
Puss!


Mys bild sen i julas om jag inte minns fel. Tagen av Elin och fått av Linnea. Hihi<3 

Kommentarer
Postat av: Linnea

JääjääWowWow! ;D Jaa nu får foten ta och bli frisk, så att våran lilla sööta anna kan gå ''normalt'' igen ;) puss<333

2010-02-27 @ 10:59:52
Postat av: Anna

Sv Linnea; Foten är normal idag! :D Eller ah... Typ :D Hihi Linnea-söt :) puss<333

2010-02-27 @ 12:08:21
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0