Lite spänning i vardagen.

Hejsan. Här skuttar jag runt på kryckor i mitt hus. Inte så trevligt de. Var hos Doktor-Martin idag haha. Han skrev något på en lapp att skelettet var skadat. Hm... Vet inte om det är positivt eller negativt. Men man kan ju inte vara säker på om han kan sånt om skadade fötter :) Men i natt ska jag och mamma till sjukhuset och se om det är något farligt, ifall ifall. Lite mysigt att åka dit på natten liksom. Mohaha :) Så ingen skola för mig imorgon, för man vet ju inte hur länge sånt kan ta. Plus att jag inte har så mycket skills on kryckor så kan inte hoppa på det :)
Jaja, känner mig som en gammal kärring som bara pratar problem!
Skönt med fredag imorgon :) Idag var det So plus sista svenska nationella provet. Skönt att det var över. Just nu har jag lust att hoppa ner från min trappan och se vad som händer :) Lite spänning i vardagen gillar vi (y)
Puss!

Skabb spegel på Ladan<3

Kommentarer
Postat av: Mari

Älska skabb! Möglet växer btw :OOOOO

hahah.

Aww stackaren så himla hemskt var det när du föll. Usch krya på din fot, min pappa hade förresten samma skada som du fast för ett år sen :O OMG!

Haha puss älskar bilden, den sparas<3

Skills on photoshop ARN

2010-02-27 @ 13:31:42
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Vi älskar möggel! :)

Oj din pappa och jag kanske är tvillinga?! :o Mihih nej :)

Höhö nästan skills på det blinkblink :p<3

2010-02-27 @ 14:24:50
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0