Godmorgon Lördag!

Hejsan. Jag har precis skottat snö, duktig som man är. Haha. Kalltochförjävligt, sadface...
Igår blev det att vi firade Jyrk :) Trevligt trevligt.
Vi älskar fina och normala bilder

Hahaha!
Jag vet att jag är söt. Linnea-bus är söt på riktigt hon :) ÖoB!

Töntar :)

Daviiid :)

Jyrk fick en bil nu när han ska börja övningsköra och allt :)

Suddig bild, sad face. Men here come Alice :)

Chips-girls! Otroligt seriös bild :)<3333

Det Jyrka har under ögat är något jag råkade måla till när jag fixade bort röda ögonen höhö. Myys

Fiiint hahha :)

JagälskarattLinneasersånykterut

Uppblåst katt med sin söta vän med hitler mustasch.

Jyrks bild! Mohaha :)

Snart ska jag och mamma, Nettan och Dennis på restaurang och sen ska vi kolla på melodifestivalen i scandinavium. Mys på det. Tror det var rätt bra platser ändå, rad 17 låter ju i alla fall rätt bra haha (y) Kul att någon gång i sitt liv uppleva något sånt, thihi :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: mr dark

fan va coola bilder :D

men bilden på mig där, när jag sitter i stolen ser fan mina ögon helt wierd ut xD

men den bjuder jag på :D

2010-02-21 @ 00:37:37
Postat av: Anna

Sv David; Bilderna är najs-majs (y) haha.

Men du är alltid söt så den bilden bjuder du på :p Hahha :)

2010-02-21 @ 02:05:23
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha! :D nicenice! ännu en trevlig kväll! :)

Annajagserfaktisktheltnykterutochdetärjagjuocksåsåah! :D

det ser ut som om david är blind på ena ögat! HA! nädå han är alltid lika söööt ;)

2010-02-21 @ 19:20:15
Postat av: Linnea

jag skrev värsta kommentaren så försvann den :S

men iaf :)

HAHA! fina bilder och kommentarer på mig då ;) alla andra barn alltid lika sööta! :) speciellt jyrks blåaprick(blåtyra?) och davids öga(är han blind? O: )

Ännu en super trevlig/mysig kväll då :)

Anna jagserfaktisktnykterutochjagärdetsåsåah! :D

puussssen<3

2010-02-21 @ 19:38:35
Postat av: Linnea

oj det blev visst en kommentar iaf:P haha :D nice surprise! :D

2010-02-21 @ 19:39:11
Postat av: Anna

Sv Linnea; Du är sämst :)<3

2010-02-21 @ 21:00:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Älskar första bilden på dig och busan! SÖTA!<3333

Grattis jyrk!

2010-02-22 @ 22:15:07
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Jag ser helt sjuk ut ju! Linnea söt som alltid :) Grattis grattis hihi, pusss<3

2010-02-25 @ 17:41:12
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0