Såhär lätt löser man problem...

Hejsan. Idag är jag nog överglad. Det är nog bara för att vi ska fira jyrk. Kan inte förstå att han är äldre än mig... Hipp hipp hurra på det!
Igår tog jag en spruta i min vänster arm. Efter det fick jag en tjuga av min far för att jag var så duktig. Egentligen inte därför, men så säger vi :) Efter det var jag med Linnea och Mari. Vi köpte ben&jerry och sjung med i filmen mamma mia. Vi vill så gärna sjunga, så då blev det den filmen (y)

Anna pratar med David på msn....
David: Jag tycker vi ska spela twister :D
Anna: Åh! Det är väl de spelat med färger?
David: Klart :D
Anna: Jaa det vill jag med! Har du det? :)
David: Nej... Har du?
Anna: Nä...
David: Fan vad tråkigt.
Anna: Jaja där sprack den planen...
Anna: ...Gjort idag då? :D

Såhär lätt löser man problem. Alltså börjar prata om något annat och skiter i det man planernar.
High five David!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mr Dark

haha :P

vadå det var en as bra plan :P

men vi får ta och hitta på något ännu roligare som att måla jyrk blå :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-02-19 @ 12:30:53
Postat av: Anna

Sv David; Jaaa! Jag har alltid viljar måla jyrk blå... :$ mihöhöhö :D:D:D:D

2010-02-19 @ 12:38:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0