Godmorgon Onsdag.

Hejsan. Idag vaknade jag tidigt, typ tio. Höhö. Då gick jag ut och skottade sand snö. Vad jag är duktigt, HA! Jag önskade att det var sand jag skottade istället för snö. För då skulle det vara sommar. Åh. Jag orkar inte med vinter mer. Snö, halt, kallt, plöta skor, röda stickade kinder medmera. Men man får hoppas på der bästa så sommaren kommer med rasande fart! Eller så får man väl åka till ibitza eller något... Joina? :)
För att sommaren ska komma snabbare skuttar jag runt i mina mysiga shorts. Mihihi :)
Puss!

Såhär skuttar jag runt i mitt hus, YEAH!

Jaa jag vet, jag äter upp min hand :)

Soeta!! <333


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, men fiina bilder då ;) höhö

ahh GE MG SOMMAR! JAG HÄNGER MED!! :O

pusss<3

2010-02-17 @ 12:44:44
Postat av: Anna

Sv Linnea; Men DAAH! Du är alltid söt så du får lov att bjud på dig själv :))) Braa då sticker vi!! :D

Pusss<3

2010-02-17 @ 12:55:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

jaa! nu ? :D

puusss<3

2010-02-17 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0