Flingor i våra hjärtan.

Hejsan. Ibland händer det mycket på en och en halv dag i mitt liv. Och ibland händer det ingenting höhö. Men igår var jag med Mari och repade första gången på Ladan. Allt var typ skabb och jag älskar det :) Kommer nog bli en bra miljö att repa i (y) Repa är nog ett väldigt starkt ord, blev mest upptäcksfärd och massa kort. Men trevligt trevligt :) Sen på kvällen blev det Elin och Linnea at my place. Mysmys.
Imorse blev det promenade med mamma, Gittan och Guinza. Trevlig start på dagen. Sen blev det mys med Linnea. Blev också att vi helt random åkte till stan. Där shoppade vi i mängder och åt på restaurang. Fina familjer med fina kläder kollade på oss som om vi var idioter... Why? Yeah, we know why... Men men. Vi tyckte att vi var vuxna så vi gjorde det :) Haha. Sen åkte vi hem till Linnea och meckade var sin semla med sylt. Riktig gott (y) Efter det blev de damp på datorn och sen en lååång promenad i kylan :) Skönt att rensa skallen var en kommentar som kom ur Linnea mun när vi gick. Vadå rensa skallen? Haha :)
Puss!

Linnea: Det är bra med förfest sen innan vi går på puben.
Anna: Varför är det bra då?
Linnea: Ja för det är ju så dyrt på puben, asså en öl kostar ju typ 500spänn.
Anna: (Sätter i halsen och kollar på Linnea med en chockade blick)
Linnea: Anna, jag skojar!

Folk på restaurangen förstod nog vårat problem :) Haha!


Jag och Elin i lördags runt tre när jag fixade en fin toffs mitt på huvudet och sjung fint! YEAH!

LADAAAN


Diggar denna bild starkt.

Linnnea-söt :)

Haha I love my fejk smilie :) höhö nej..
Linna-buuus :))

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaa myspys! HAHA!! du ska inte tro på allt jag säger ;) ohh vilken min du fick! :D jaa vad man kände sig... bäst på restaurangen då ;) haha men fiint ska det vara annars kvittar det ju ;) muuuhh!? ohh nästa gång får vi också ta med oss rosor! :D jaa! jag vill också ha rosor! :D ja det kanske jag vill :) har du ngt problem med det ? :O nä tänkte la det :)

ohhh gäsp vissa gäspar vid 1 och vissa vid 9 ;) haha

puuussss<3

2010-02-17 @ 01:04:39
Postat av: Anna

Sv Linnea; Jag blev rädd när du berättade det... Om det var sant eller inte... Fint ska det va, restaurang varje da' Rim? :DD Roser kan jag mecka till dig nästa gång darlig, blink blink. Nej Linnea, jag har inte problem med det :))))

Jaja, jag kanske var lit trött... Men jag är vaken nu och vem sover då liksom?!!? Jooo, Linnea!! HA!

Puss<3

2010-02-17 @ 01:56:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Anna jag är såå vaken man kan bli! :) ohh sweetie fina röda rosor :) får nästan en tår i ögat :)))))))

vem blev väckt ? jo jag ! :@haha

pussss<3

2010-02-17 @ 11:04:06
Postat av: Anna

Sv Linnea#2; Jag vaknade då 10.10 (önska dig något ditt äckliga mong!!!) Nej du är söt som få :) Du får en tår i ögat... Mihihi :)

PusseN<33333333

2010-02-17 @ 12:11:35
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

ladan... LAAADAN!!!!!!!!!! my future friend<3

2010-02-20 @ 19:27:14
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0