Biosar.

Hejsan. Idag blev det en sån skön dag i skolan med lite ungerska, spel, musik och mat. Slutade halv tolv och då åt vi och sen åkte vi till stan. I stan blev det väldigt snabbt att vissa barn kollade i affärer. Jag var otrolig trött så gick med handikap(p)ade Elin för hon har ont, aaj... Sen blev det mys på café Vanilj. Satt säker där i minst två timmar hihi. Alla de som satt och fikade fick nog höra hela vårat liv, för vi verkligen skrek allt vi sa. (Det gör tjejer när dom pratar om roliga saker) Haha :) Sen blev det tomteklubba och bio. Såg på Valentine's Day, alla bra skådespelare i en film. Då blir det mys :) Thihi. Jag och Elin älskar att överrösta alla andras skratt på bion och skratta mycket högre och falskare än dom :) Humor på hög nivå kallas det. Sen åkte jag hem till Mari och meckade toast och allmänt trevligt. Och nu är jag här, mycket vackert. Nej... Jag är trött sad face. Men det gör inget för nu är det LOV! Thihi :) Jag är glad.
Puss!

Helt random bild som jag älskar!
Det står på kinderäggen nu förtiden "Små delar kan fastna i halsen eller näsan".
På 90-talet stod det inte såna smarta grejer på dom kinderäggen....
Världen utvecklas så snabbt... Sad face plus Happy face :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ohh myspys dag verkligen! 3 timmar på café liksom! :D haha jaa vi kanske ska vara lite tystare nästa gång:P haha ;) ohh vad jag skrattade åt bilden!! :D HAHA!! pusssss<3

2010-02-13 @ 00:51:01
Postat av: Anna

Sv Linnea; Jaa 3 timmar liksom! :D Nej jag gillar när vi pratar högt när man egentligen inte borde prata så högt höhöh :p Jaa bilden är soet :) Pusssss<3

2010-02-13 @ 01:35:32
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0