När jag var liten, försvann jag in i tv:n och förvandlades till en pansarvagn med en dröm.

Hejsan. Här sitter jag och trummar på min dator. Trummar till låten Västra Frölunda. Den är trevlig. Man blir lite glad av den.
Jag tror jag börjar bli sjuk. Eller ah. Kan man ju alltid hoppas på :) Är skoltrött som fan. Skulle bara vara skönt att ha lite lov. Även om det var lov förra veckan, menmen.
Jaja.
Hmhm.
bajsbajs.
majsmajs.
Jag orkar inte med mig själv nu.
Puss!

Omgjord bild men kanske inte syns, O-gubbe, sedan A-gubbe.

Kommentarer
Postat av: Linnea

ohh nicenice bild! :)

jaa sommarlov skulle sitta bra nu :))))

puusss<3

2010-02-24 @ 20:43:37
Postat av: Anna

Sv Linnea; Mihih lite najs-majs kanske

Sommarlov!!!111ettettett<333

Puss<3

2010-02-25 @ 17:39:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0