Godmorgon Måndag.

Hejsan. Idag var det måndag. Men jag är inte i skolan så det betyder att det är lov! :) Eller så har jag försovit mig bara.... Nej det är lov, YEAH! Jag har precis gjort kaffe så det halsar jag nu i mängder (y) Göttens. Vaknade av en melodifestivals låt som var på radion, en melodifestivals låt från 2003! Coolt. Jag älskar det året, asså 2003 :) Det var ett riktigt bra år.
Idag när jag vaknade fick jag nya jeans av min mamma :) Det var längesen hon köpte något till mig som jag gillade. Najs majs på det! Nu ska jag fixa mer kaffe så man vaknar! High five! (h5)
Puss!

Jag hejade på denna låt. Kommer inte ihåg hur det gick för den, men vann inte. Sad face... :)
SÅ 2003 och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ohhh! haha jag kan fortfarande texten! :D i lovet it! hahah :D

2010-02-16 @ 00:08:34
Postat av: Anna

Sv Linnea; Haha det är sjukt vad den var bra då! :D Haha :) jaaa thih, Puss

2010-02-16 @ 00:23:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0