Anna-sur.

Hejsan. Jag är trött som bara den! Ha. Borde sova nu :) Imorgon blir det nog att kolla på tha new replokal - Ladan. Då ska vi fixa massa roliga grejer på väggarna, mihihi :)
Idag blev det mys hos Daniel med lite folk. Blev fika, musik, dans, skratt och film. Kollade på zombieland som jag satt och inte försökte bli skrämd i. Det gick inte så bra... Eller blev skrämd när det inte var hemskt. TUR DET :) Sen somnade jag typ av den andra filmen så då åkte jag hem med Mari, Elin och Linnea haha :)
Puss!

Anna-sur. 

Mari hade lagt upp massor med roliga bilder på hennes blogg och var bara tvungen att sno denna bild. Hahah! 
Här var man sur (y) 

Kommentarer
Postat av: ellen

jag blev kär i bilden vid första ögonkastet, love, love(namnet), yeah..<3

2010-02-20 @ 19:28:38
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Naw tack snygging :) L-L-O-O-V-V-E-E bus mihi :) puss<3

2010-02-27 @ 12:23:40
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0