Universum är ett monster, men det har sparat dig och mig.

Tjoho! Här sitter jag och tjockar mig med min fina chokladkalender och en väldigt god pälsockerboll. Eller vad man nu säger. Hihi. Sitter även och trummar sönder min fingrar. Men dom gillar allt det. Blodiga och såriga fingra<333 Mys. Funderar på att gå och sova nu. Då blir man ju jätte pigg imorgon! Och ja, jag har inget liv. Och ja, jag tyckte om den idéen. 
Ha en bra kväll och hoppas ingen drabbas av någon äcklig könssjukdom :)
Puss!

Vem om inte jag har en sån här min chokladkalender!? Hihi.

Vi hittade sån där plupp-plast-täcke i klassrummet och vi gillar det. Pallgubbe på det! :)

Tjejligan liksom!!!

Kommentarer
Postat av: crileboooi

jag tycker vi är en söt liten liga! :))))

2010-12-08 @ 15:16:07
Postat av: Anna

Sv Crille-snygg; Det är vi allt. Coolste ligan också. Hejhåå :))

2010-12-08 @ 17:31:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0