What you know.

Hejsan. Idag är det måndag. Egentligen inte alls konstigt med tanke på att det var söndag igår :) Men idag är det i alla fall första dagen på vecka fyrtionio. Lite smått coolt. Veckorna går ju super snabbt nu!
Jag vill vara lite cool och skriver min helg lite sådär coolt som alla brukar göra. Jag gör det. Bara för att, liksom.
Fredags - Gick fyrtiofem minuter tidigare från skolan för att hinna hem och repa med bandet. Vi repade i typ tre minuter. Sedan åt vi maxikorv. (Man får det faktiskt). Efter det mötte vi upp Mikaela, Kristina, Christine, Frida, Simon, Hanna och Anton. Efter ungefär tre timmars väntan spelade bandet. Blev väl ungefär en halv timme spelning. Det var riktigt kul. Och ja, jag spelade fel och skrattade åt det :) Men asch! Sånt gör man ibland. Efter spelningen hämtade bror min mig, Kristina och Mikaela. Vi åt mat och däckade i min säng. Skönt!
Lördags - Vaknade sent, inget jobb för mig inte! Vi barn äcklade oss fram tills kvällen då Elin, Mari, Ellen och Linnea kom hem till mig. Vi svettades i mitt rum likt en bastu. Sen gick vi på nattpromenad i snön. Snöbolls krig, 94:orna mot 95:orna, alltså alla mot en, alltså alla mot Kristina :) Vi vann, bitch. Kiki-snus och Mickis bad till gud att de skulle få sova hos mig en natt till, så tyvärr blev det så. 
Söndags - Sov extremt länge! Blev till och med rekord, hi! Åkte med Mikaela och Kristina till city. Köpte nästan den sista julklappen. Härligt faktiskt. Sen åkte jag hem. Elin ringde och bestämde att vi skulle gå på Harry Potter. Det gjorde vi. Vi var rädda hela filmen. Lite kul, liksom. En promenad till centralen och tog 24:an hem. Väldigt mysigt helg. Sånt man blir glad i hjärtat av.

Puss!

Sisådär typ tre minuter innan vi ska spela upptäcker mari att hennes gitarr är lite konsigt och måste bytas ut :)

Elin stämmer sin gitarr. Cooling.

Ellen stämmer sin bas. Cooling.

Jag stör de andra och tar kort och trummar på någon ensam liten trumma :) Cooling#1!

Ellen är galet snygg på denna bild! Lördags bilderna är snodda från Ellen, hi.

Ute i snövädret. Inte kallt. Faktiskt inte.

Starke adolf...? Hihihhiih

Jag och Elin gick till den coola skateparken bakom bergakungen innan Harry Potter började.

Vi ville vara tuffa som andra två killar var och hoppade i snön från alla hopp. Vi lyckades lite mindra bra och ramlade. De tuffa killarna såg oss inte då. Tur. Annars hade det varit pinsamt. Tiep.

Nämen titta vad jag hittade! Två snorungar från lunchen idag. Trevligt, trevligt!


Kommentarer
Postat av: ellen

spelningen gick awsmmmmmm ggr 3. hih. tre. three. trois osv. Man blir snygg när man är totally white i fejjan. just lovely! Puss galen unge 94 <3

2010-12-06 @ 23:23:23
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jo men det var kul med spelning. Spänning i vardagen liksom, happyface! Du är snygg, det vet du... :$ Puss<3

2010-12-07 @ 16:49:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Vi är inte lite BÄSTTTT!

2010-12-07 @ 17:56:27
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Du är bäst. Väldigt bäst på nästan allt här i världen :)<3

2010-12-07 @ 21:41:53
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0