du & jag döden.

Tjoho! Jag är lite i chocktillstånd för att det är julafton imorgon. Har inte riktigt fått in den där julkänsla. Men man kanske växer ifrån dom där pirr-i-magen-för-paketen-känslorna vid ungefär tio års ålder. Svar ja. Eller vi säger så i alla fall. Idag har jag och Linnea varit i stor staden. Vi och si sådär halva Sverige. Men de gör inget. Linnea köpte en klänning. Fin, mycket fin. Vi fikade och Linnea snodde någons annans kaffe. Åpna jävel. Sedan åkte vi hem för att inte dö på cupen. Inge kul, liksom. Åkte sedan en snabbis till morfar och fixade hans axel, medicin och hans humör. Han blev lite glad när vi kom dit. Gamlingar blir ju lätt glada för ingenting. Sedan åkte vi hem.
Sådär ser min dag ut, dagen innan julafton. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Men sånt är ju livet.
Puss!

Cutcutcut.

Söta tjejer si sådär runt klockan fyra på natten. Halvt döda. hejaheja.

Liseberg igår. Spelade för fullt. Ch, den äckelungen, var den enda som vann. Hora.

Inte för att skryta, men vi har världens bästa party trick. Svar ja. Typ. Hehe

Jag och Mikaela åkte dubbeldäckare. Det syns på bilden. Säg inget annat.

Linnea utan bxor, fin klänning och ny klippt hår :))

Jag och min kära farfar för ungefär sexton år sedan i Hunnebostrand. Vi hängde alltid på den där ballkongen. Väldigt många somrar i rad. Ja, jag saknar de tiderna. Och jag saknar även dig. Otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: frida

HAHA vårat nya partytrick, me like haha speciellt när jag typ slängde mig mot kristina :D

2010-12-24 @ 00:34:18
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: frida

HAHA vårat nya partytrick, me like haha speciellt när jag typ slängde mig mot kristina :D

2010-12-24 @ 00:34:32
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: crilleboi

Kalla mig aldrig hora igen. OKEJ?!

2010-12-24 @ 00:35:18
Postat av: Anna

Sv Frida; Jag älskar när du slänger dig mot Kristina. Ser så roligt ut. Och jag gillar när jag luktar på din kind med. Inget konstigt alls..

2010-12-24 @ 00:41:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ch; DU, jag kallar dig fan vad jag vill. Det är min mun och inte din. Tror du fick dissen. HA.

2010-12-24 @ 00:43:26
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0