Hello emo kid.

Hej. Idag är det tisdag och det känns som si sådär hela världen har fått jullov. Alla skolor utan min. Vi ska plågas och gå imorgon med. Sen är vi normala och har lov som alla andra. Det känns skönt. Idag har det varit sån prov-dag på skola. Alltså om man missat något prov så var man tvungen att gå idag. Men duktigt barn som man är hade jag inget prov kvar. Så jag var ledig. Så idag har jag sovit länge, spelat trummor och slagit in packet. Har haft fullt upp liksom. Har även halsat en cola på bara några sekunder. Känner mig stolt och glad.
Ha det fint.
Eller fult.
Man får välja själv.
Puss!

Kollade igenom några gamla bilder och jag kan inte sluta älska denna. David är söt med smink och Elin ser ut som Lilla My.

Ja här är vi. Coola och chockade. Tiep.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är underbar, puss

2010-12-21 @ 18:05:48
Postat av: Anna

Du är inte så pjåkig du heller, min filur<3

2010-12-21 @ 18:54:12
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0