Roses dans la neige.

Tjohej! Idag har det varit luciafika ungefär hela dagen i skolan. Fikade med klassen plus tvåorna bredvid oss. Det var lite smått trevligt. Sjung julsånger och skrattade lite mycket. Man får det. Faktiskt. Sen kändes det som vi slutade, fast det gjorde vi ju inte. Slutade för fasen jättesent. Men asch! Efter skolan stack jag, Fridiis, Chrillbooi, Kiki-snus och Mickis till stan. Köpte julklappar och presenter och mägder. Eller Ch gjorde i alla fall det. Snällt och bra gjort. Vi tog även en fika vid ett litet bord på espresso house och knäflirtade varandra. Myyys! Tiden bara flyger förbi och idag är det elva dagar till julafton.
Nu ska jag battla med min bror på trummor. Vi är en alldeles normal familj.
Tro inget annat :)
Puss!

Svar ja. Man undrar ju vad fröken vill göra med oss i onsdags... :))

På orange idag. Det är så fint på morgonen, även fall det inte syns hehe.

Fikat idag! Mjaow.

Fridiiiis!

Mickis och Chrille, synd att de syns så bra :)

Hejhej, glad tjejtjej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA söta :D

bara jag som är pepp på "resturang" imon? :D:D

2010-12-14 @ 20:01:45
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Anna

Sv Fridiis som har skaffat blogg och jag älsar det!; Jag är as pepp! och ja, det är en resturang. Våga inte säga något annat. hihhi

2010-12-14 @ 20:54:48
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0