hela livet var ett disco.

Godmorgon gormorgon! Har egentligen varit vaken jättelänge , men asch. Det räknas ändå som morgon nu. I fredags fick jag en för tidig julklapp av far och mor. Inte mindre en ett trumset, och ja, jag är väldans glad. Hihi! Så fredagen spenderade jag med trumspel och sedan lite idol med Mari. Trevligt värre! Sedan somnade jag. Men det var skönt så det gör inget. Vaknade tidigt igår och var på bollekisen. Min hjärna var någon annan stans de tre timmarna , så jag sprang runt och var lika förvirrad som barnen. Ellen fick en sväng feber också. Hoppla, hoppla! Mycket på en gång, liksom. Sen åkte jag hem, sov och äcklade mig. Sen sprang jag till Elin och vi två tomtenissar sprang vidare till Ellens kafferep. Ellen och Mari var jättefin så jag skämdes för att jag inte var det. Men jag och Elin fick hitta några fina kläder i Ellens utklädnings låda. Ellens klassvänner kom över på kafferepet och var minst lika fina som Mari och Ellen. Drack ungefär tretton koppar kaffe och åt två damsugare. Lite smått kriminell. Dansade och tog fina kort med Ellens kamera, myyyys! Sedan lite smått random drog vi vadare till Majorna. Jahapp tänkte min hjärna och gjorde som de andra sa. Det var fint där. Hittade en katt i en påse som vi bar runt på. Jag skrattade och tyckte samtidigt synd om katten. Men den överlevde, jag lovar :)
Idag är det tredje advent. Det är också fint. Ikväll blir det jul på liseberg med familjen. Precis som förra året. Exakt ett år sedan idag. Fast då var det lördag och då gick jag med de fina vännerna och då gick vi hem till Ellen efteråt. Jag skrattar faktiskt, lite i alla fall.
Puss!

Allt detta fina hade Mari och Ellen fixat. Åhh, man blir ju bara kär.

Sådär lite random. för några veckor sedan. Men ja. Vi säger sådära. Liksom.

Kommentarer
Postat av: ellen

Åh, det var trevligt! Haha, jag skrattade så att jag ramlade in i väggem och har väldigt ont i ryggen nu av katten i påsen. Puss <3

2010-12-12 @ 13:13:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ja du skrattade väldigt mycket. Det var kul att se. Även fast katten inte var i din påse. Puss<3

2010-12-12 @ 13:59:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0