Tjugoandre december.

Hejsan hoppsan lillebror! Idag har jag och min lilla klass fått JULLOV. Vi blev lite överlyckliga och skuttade på mölndals centrum i några minuter innan orange express skulle gå. Åkte hem, åt och tog på mig varma kläder. Sprang sedan på orange igen och sprang hem till Kristina där Frida, Ch och Mikaela var. Vi allihopa tog en buss till Liseberg och skuttade runt där i några timmar. Frös, skrattade och allmänt äcklade oss. Jag och Mikaela tog en special buss till centralen som tog ungefär en halv timme. Men de var värt de. Åkte i en dubbeldäckare högst upp och längst fram. Alltså bästa platsen. Hihi. Vi pratade om festivaler, spyor och marinblåa trummor. Myyys<112
Men orkar inte fixa in bilderna på datan. Trots att jag bara tog ungefär tre stycken kort. Men asch, det är jul. Man glömmer saker då. Nu ska jag försöka stoppa mitt näsblod genom att skära av mig min näsan. Borde ju bli bätte. Fräschtjej_94
Hejsvejs.
Puss!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Det var en awsoooome dag! :D

och bussresan var grymmaste bussresan på länge!

2010-12-23 @ 10:44:56
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis; Jaa! Som fan. Är fortfarande chokade liksom!

2010-12-23 @ 10:53:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0