Skjut ingen imorgon, du kan skjuta idag.

Hejsvejs! Jag lyssnar på himmel blå himmel blå och önskar att det var sommar ute. Det är de inte. Mer likt snöstorm och minusgrader. Men jag dricker burk cola och njuter av livet ändå. Det är ju faktiskt sista advent och namnet Isak har namnsdag idag. Kvinnan med koll! Inatt drömde jag att Christine spydde ner mitt trumset. Tur att det inte var sant. Nästa vecka drar björnligan till Danmark. Kan inte riktigt förså att vi ska göra det.
Puss!
Exakt för ett år sedan åkte familjen till björnriket och åkte skidor. Jag är lite sur att vi inte gör det i år igen. Började ju bli en tradition.


Mammsen och jag då. Vi är coola. Svar ja.

Kommentarer
Postat av: SpyarN

HAHA, björnligan <3 åh vad du va söt (jobbig) när du låg och skratta imorse!



PS: akta så jag inte kommer inatt och faktiskt spyr ner baskaggen hihihi

2010-12-19 @ 16:22:15
Postat av: frida

HAHAHA björnligan <3 jag typ älskar det lika mycket som påfågeln hahahah....

tagga danmark ? HEHE :D

2010-12-19 @ 19:30:24
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: mikaela

så det blir danmark!?:D inte på något konstigt datum va? :(

2010-12-20 @ 08:19:33
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0