Quelque part en nous, nous sommes toujours ensemble.

Hej. Jag tycker franska är ett fint språk. Därför är ungefär hälften av alla mina rubriker på det språket. Dock kan jag inte förstår eller prata de. Men man kan låtsas. Livet känns lite lättare då :) Känns som jag kom just hem från stan. Så gjorde jag inte det. ( ;PPpppPPpppP, skulle man vilja skriva, men det ser fult ut.) Jag plus Björnligan, ja jag är för lat för att skriva Christine, Frida, Mikaela, Kristina och jag. Vi i alla fall hängde lite på Kristinas torg och letatde klänning till henne. Hittade ingen dock. Lite synd. Istället inhandlades hårfärg, nagelack, ringar, hamburgare, presenter, hårinpackninggrejer och två tröjer. Sånt där vardags lyx! Vi minus Kristina drog vidare till lindome. Vi minus Frida åkte bussen hem till Christine och hämtade hennes nyårsklänning. *Host host*. Vi äcklade oss rätt mycket på busshållplatsen och missade nästan bussen, trots att vi väntade på den i femton minuter en kvart. Heja oss, heja oss! Sen åkte vi mot centralen och vi minus Mikaela (alltså jag och Ch kvar, hähähäh. C00lingar) tog lila express hem. Det känndes bra faktisk. Om ett tygn är det 2011. Vet inte riktigt om det känns lika bra. Eller jo. Det gör de! Det är ju för fasen Kristinas födelsedag då, och då kan inget var fel! Hihhiihi.
Puss!

Chrillebooi igår innan vi plus Kristina sprang hem till Frida.

Äckel-Kristina :)

Miljonärerna?!

Jag är lite kär i denna parfymen. Alla vet vilken den är. Men mitt minne sviker mig när jag ska komma ihåg såna hära viktiga grejer. SÅÅ var tvungen att ta kort. Buus! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0