Svart är ingen färg. Det är så man känner sig.

Hej hej emo rubrik :) Nej nu ska vi inte vara sånna höh. 
Men hej mina fina vänner! Idag har jag hunnit rätt mycket faktiskt. Vaknade i lindome hos Fridiis med hon, Christine, Mikaela och Kristina. Mycket trevligt! Vi fem gangstrar sprang till bussen klockan sju imorse och hoppade på färgan till Danmark. Vi kände oss väldigt coola som var vip typ hela resan, hihi. Vi åt en enormt god frukostbuffe. Tror vi fem åt upp all mat med tanke på hur hungriga vi var. Mys på oss! Sedan skuttade vi på båten och spelade på såna maskiner, skrek och skrattade. Man får, alla får. Skuttade sedan av en snabbis i Danmark. Tog kort som bevis att vi var där och gick på båten igen. Svar ja. Hehhe. Gick förbi en hel folkmassa som stod i en lång kö, vi var ju liksom vip. Och ja, jag skryter om detta, hii. Åt sedan lite lunchis/middagis, också väldigt god buffe, blev lite för mätta och var tvungna att sitta och vila en stud. Vi var som ett par pensionärer på 60+ liksom :) Inget konstigt alls.. Vi fortsatte att spela på maskiner, skrika och skratta påväg med båten hem till Sverige igen. Det kändes bra, väldigt bra. Vi var även lite (eller ah, rätt mycket faktist) glada för vi klarade av att gå iland. Ja, vi säger så. Vi hoppade på en spårvagn och alla skildes åt. Vissa var lite mer illamående än andra. MEN vi hoppas det blir bättre och ingen spysjuka här inte! Men det var en mycket trevlig dag idag plus igår på staden. Jag shoppade för över tusen kroner (ja, jag tycker det är mycket hähä) och mina föräldrar känner sig som dåliga föräldrar som ger mig pengar. Tror de ska adoptera bort mig till något annat land när som helst. Jag som bara vill passa in. Eller hur brukar vi säga? Hehe..
Jaja, hejhej novelltjej.
Puss!

Trötta men peppade tjejer klockan åtta imorse!!!11ettettoneone.

Frukosmyyyyyyys. Många y. Det blir finare då. yyyyyyy.

Fridiis :))

Kiki-snus med ett halvt ton mat i munnen :))



DANMARK! Vi invigde landet med fina miner och många skutt och hopp i snön.

Här kände jag igen mig, var nämligen här på Dancup med fotbollen förra sommaren,

Moby Dick, den skyllten minns jag allt,

Även denna stora byggnaden. Var tvungen att ha kort på det. och dom där barnen :)

MAT!'

EFTERRÄTT!

Chrille-booi!!!



Ja, det var en mycket fin resa. Och ja, det var första gången jag var utomlands med några kompisar utan föräldrar. Och ja, Danmark räknas som utlandet. Någon annan som inte säger det kan ju ta sig i röven :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh vad fint du skriver och åh vad glad man blir när man läser det. Glad blir man också när man tänker på dagen!

Dää vää kyyl(danska)

2010-12-27 @ 22:34:48
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis; Nämen tack! Första gången jag hör att jag skriver fint. Tiep.. HIhih. (Jag kan inte danska) Heja oss, hejsa oss!

2010-12-27 @ 23:08:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: frida

Jag håller med lilla robban, jag satt & skratta för mig själv när jag läste detta haha :D

jag tycker att vi var bra som köpte fiiina örghängen till nyår hehe :D

björnligan är rätt så där halvbra, snäll-glad-gubbe!

2010-12-27 @ 23:54:08
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: chrilleebooi

Åh, vi som bara vill passa in på nyår.. ellerhur?



Sitter och skrattar helt själv i huset. Doris vill inte ens vara med mig.. Luktar jag fortfarande svett eller vad?



PUSS PÅ ER BJÖRNLIGAN <123

2010-12-28 @ 01:12:46
Postat av: Anna

Sv Fridiis; Hihi örhängena var mycket fina! Är lite smått lycklig för dom faktiskt :)) Vi är faktiskt väldigt bra. Eller ah, jävligt bra om vi säger så. SNÄLL-GLAD-GUBBE PÅ OSS!

2010-12-28 @ 11:17:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Chrillebooi; ELLER...?! Ch, du luktar alltid svett :) Doris kommer aldrig gilla dig, inse det bara. Fortsätt kämp gumman! <112

2010-12-28 @ 11:19:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0