första december tvåtusentio.

Hejhopp! Jaha, då var det december igen, tänker mig hjärna. Känns som jag missat hela oktober och november. Så är det kanske. (Kanske, jag vet int). Det hoppas vi inte på. Men tiden går så fort. Men mitt liv är faktiskt på topp just nu så det är nog därför. Jag gillar att det är såhär. Gillar att jag nästan kissar på mig varje dag av skratt i skolan, jag gillar att bandet bildar något som kallas musik, jag gillar att spela in filmer hur två stycken tar på sig en tröja, jag gillar att det snart är jullov, jag gillar att vi är coola som gymmar, jag gillar allt facebook chatt, jag gillar orange express, jag gillar våra kaffe stunder på espresso house och jag gillar min raggsockar nu i vinterkylan. Ja. Så ser mitt liv ut nu. Tro det eller ej men jag gillar faktiskt mer grejer här i världen, men de grejerna är inte så intressanta :) hih.
Men nu ska jag gör hårinpackning i mitt tjugo centimeter långa hår. YEAH!
Puss!

Vi är tuffa som sitter längst fram och kladdar på oss själva när fröken pratar. Respekt!

Ja. Jag tycker det är kul. Hihih!

Kristinas hand. Inte cool alls.

Vi jobbade om stroke på vomsen idag. Det blev mer att vi slogs om Kristinas kexchoklad än att skriva om det.  Asch! Det är ju för fasen första december.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, hjärtat <3 livet är fint och allt flyger fram. Tiden då. Inte folket. Om man inte heter Harry Potter då. Taggalagga fredag heeeeey baby! Puss <3 P.s ingen slår våra handleds texter!!!

2010-12-01 @ 20:17:18
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ibland förvirrar du mig, Ellen. Men det känns skön...t. Taggade på rep imorgon och spelning på fredag. Miihih! Bara för att du skriver fint behöver du inte skryta... hih. Puss<3

2010-12-01 @ 21:01:58
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0