femtonde december.

Tjoho! Idag fyller Chrillbooi år. GRATTIS SOM FAN TILL DIG! I skolan slutade vi kvart över ett. Egentligen tidigare men jag och Kristina var tvungna att gå på sista lektionen. Vi ville inte få stryk av läraren så vi gjorde som hon sa. Enklast så, liksom. Efter det sprang jag, Christine, Frida, Mikaela och Kristina till mölndals centrum och åt på thaien. Satt där i två timmar och små pratade och tatuerade oss till och med. Christine fick även några presenter av oss. Vi skrattade, fick magont och behövde nästan spy. Eller vissa av oss. Hehe. Men efter det tog jag och Kiki-snus orange express hem igen. Det var mycket trafik och vi beslöt oss för att sova. Vaknade upp vid frölunda torg där Kristina skulle av. Sen åkte jag dom sista tjugosju minutrarna själv. Somnade om och vaknade vid sista stationen. Skönt, skönt.
Puss!

Glada tjejer på thaien!!

Jag älskar att jag inte alls tar suddiga bilder :)

Man får faktiskt gilla mat även fast man är tjejer. Men det är rätt ovanligt. Men vi är ovanliga, liksom.

Och ja, jag kan inte sluta älska dessa små handleds tatueringar.


Kommentarer
Postat av: ellen

Åh grattis till christineeeeeeee! Haha, dem där tatueringarna känner jag mycket väl igen! My birthday all over. Det börjar nästan bli.. tradition, fast åt olika håll. Maha. Har förresten kvar en sådan på min byrå.. den får jag spara till ngt fint. Hihi. Puss thai chai anna <3

2010-12-15 @ 22:08:12
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Mickan

Åh det var väääääääääääldigt skojsigt! Och jag kan inte heller sluta älska min tatuering!

2010-12-15 @ 22:48:46
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: födelsedagsbarnet

Åh vad mysigt det va :D (älskar att alla kommentarer har börjat med åh) men jag gillar inte att jag inte längre kan uttnytja kommentaren "men jag fyller ju år idag.." lite sorligt men bara 364 dagar kvar tills jag kan det igen. tack för alla presenter again sötnos (L)

2010-12-16 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0