423

Tjoho. Här sitter jag och tuggar tuggummi som påminner om Arvikafestivalen. Det känns bra nu i vinterkylan. Har precis biffat mig lite, sånt som bara coolingar gör. Ska snart färga håret. Typ svart. Nä, så cool är jag nog inte. Detta är även mitt fyrahundratjugotredje inlägg. Jahapp tänker min hjärna. Inget konstigt alls. Och precis så är det. Vill egentligen bara säga hej och hopp och tacka Frida för att hon är lite för snäll och offrar sig. Ja, du vet vad jag menar. Sen vill jag väl inte säga så mycket mera. Det känns skönt. Mycket skönt.
Puss!'

Hittade denna bild från danmark sommaren 2009, lite smått coolt faktiskt.

Linnea och Elin. busbarn

Kommentarer
Postat av: frida

jag är allt en snellhest ibland :)))

hihi

2010-12-28 @ 20:26:32
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Anna

Sv Fridiis; Det är du absolut! Glad snel hest, hihiih

2010-12-28 @ 23:20:44
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0