Blixten & co.

Godmorgon mina underbara vänner.
Idag vaknade jag halv sju och kände mig allmänt kissnödig. Inget konstig alls med tanke på att jag drack typ fem liter mjölk hos Alexander igår. Sånt är ju tervligt! Jag, Mari och Ellen kom till Alexander vid tio där han, David, Elin och Linnea väntade på oss. Skuttade runt i Alexanders hus och mös med den svarta katten. Skutt och hopp, upp för trappor och ner för trappor. (Vilka trappor undrar man då?) Pussade Elin i pannan och hon hade några grannar i hennes mun. Ibland undrar jag varför jag har såna normala vänner.
Nänu ska jag packa! Drar till Turkiet i natt, iiiie!
Puss!

Alexander och Liiiinnea

Elin-bus och David (Någon pinne dom hittade som brann, läskigt! och cola is the shit!)

Jag och pippitröjan och Elin med bajs :)
 
Mariiiiii :)

Ellen-snygg och moui (Jag på franska.....?)

Linnea och Alexander kom på att man ska använda blixt när det är mörkt ute :) Busbarn.

Nyvaken Anna! haha

Haha, glada för ingenting. Preics som det ska vara!

Jag måste älska såna här bilder. Man blir lite smått glad ändå.


Kommentarer
Postat av: ellen

Hoho, yes, härlig kväll du lilla raring! Fin bild på Linnea o alex! Yaah :D<3

2010-08-04 @ 14:49:24
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ja. Det är mys. Hejhå haha :) puss<3

2010-08-12 @ 14:14:34
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0