Precis som ett barn.

Hejsan hoppsan lillebror! Just nästan precis nu kom jag hem från Hunnebostrand. Mycket trevligt! Skuttat runt där med Dennis och hans vän i två dagar. Känt mig som barn igen, gjort det som man alltid gör när man är där. Hoppat från den stora trampolinen, badat, fångat krabbor, spelat minigolf på den otroligt nya banan som funnits hela mitt liv, cyklat över bryggor man inte får, åkt motorbåt och fiskat som tusan! Jag och Mats var faktiskt dom enda som fick fisk. Jag är fan kung asså! Eller vi. Jag vet inte... Minigolf banan har inte förändrats ett piss, eller blivit sämra bara, men det är mys har jag hört!
Bränt mig i pannan och mamma har köpt en pippitröja i andra färger till mig :) Hej hå!
Puss!



Att jag vågar hoppa på trampolinen utan badkläder! (Fattade inte hur jag vågade, för varje gång jag skuttade upp så slant jag och ramlade nästan i. Varja gång också, att man inte lär sig...) Spänning i vardagen!

Okej, jag var inte så social hela tiden. Pratade i telefon ungefär tre timmar med Lindis och någon stockholms vän till han. Förstod inte ett ord vad den där 08:an sa :) Stackars barn...

Fin fina moln,

Mihihi, ingen fisk till dig motherfucker!


Åh, jag är en sån snäll människa :)
kaffe? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, galen kvinna på trampolin! Skönt att du har haft det bra, härligt är det det det<3

2010-08-03 @ 18:02:05
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Trampolin kvinnan liksom!!! Puss på det det det och dig.... :$<3

2010-08-03 @ 18:15:09
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0