Fel håll!

Hejsan! Idag är det onsdag, underbart asså! Lärde en i klassen att denna dagen även kallas lill-lördag. Hon hade inte hört talas om det innan och tyckte nog att jag var lite smått läskig. Den enda killen i klassen hoppade av igår, han var nog inte bög i alla fall... Hoppade då in en annan tjej så vi fortfarande är sexton. Något magiskt med det talet asså. Idag så skulle vi lära känna varandra (hm... Lite konstigt att det tar tre dagar innan man ska lära kännan någon...) Så åkte till någon sjö, Stensjön om jag inte minns fel och paddlade kanot. Faktiskt väldigt trevligt och roligt. Fröknarna tappade bort två stycken elever och blev nog lite smått orolig, bara att de inte ville visa oss det. Det var rätt roligt faktiskt :) En fröken klagade på mig hur jag satt i kanoten (Hallå?! Jag har träffat henne i knappt tre skoldagar och hon börjar klaga nu...) Jag satt åt "fel håll" i kanoten och paddlade baklänges, det gick fortare så! Lekte och åt på en äng och sen paddlade vi hem igen. Då vågade jag inte sitta åt det "feliga hållet"... Man undrar ju vad som hade hänt då.
Jaja! Imorgon blir det riktig skol från 09:40 till 14:20. Får glädjas med att jag kan nästan alla namn i kalssen. Alla utan typ fyra, tycker allt att jag är duktig.
Puss!

JAG FÅR HELT ENKELT TA LITE KORT SÅ LIVET INTE BLIR SÅ TRÅKIGT!
Får göra det på spårvagnen imorgon. Har fjorton minuter på mig, jag kan hinna!

Kommentarer
Postat av: ellen

Du och dina små vardags äventyr gumman! Synd att man inte är med i dem längre. Kanske jag dödar någon i din klass och hoppar in? För det måste ju som sagt vara 16 st... sixteeeeen is the magic number (Liljas telefon väntelåt! Underbart. Puss och kyss en ryss<3

2010-08-18 @ 18:13:23
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ja usch! Jävligt synd att jag inte har några i klassen som förstår sig på mig heller. Do that now. please :) För annars blir vi ju ett annat nummer, nooot good... Puss på Elln-bus<3

2010-08-18 @ 22:01:14
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0