Oboy är fan bäst.

Hejsan. Kom just nästan precis hem från Jyrkis. Där har jag, Jyrkis, Eric, Svanis, Lindis och Timmy suttit fastklistrade framför "Fredag den 13de" filmen. Eric sa att man var tvungen att se den filmen just idag, så vi var ju illa tvungna :) Såg sen någon parodi på en annan skräck film, men tyckte faktiskt att parodin var jätte läskig och hoppade till flera gånger. Men asch, sånt händer :) Såg den filmen tills Jyrk drog ut någon sladd till tv:n. Yeah... Haha. Men nu funderar jag på att sluta hosta och börja sova. Sounds like a good idea!!!
Puss!

Ellens bild :) Jag blir lite glad av att den är så snel. Mycket energi eller något, happyhappy


Kommentarer
Postat av: Mari

Myzzzz kväll med The boyzzzzz!

Haha jag gillar med den bilden :)<3

2010-08-15 @ 23:01:03
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0