Ulla & Ludde ringer och säger att du är illa ute.

Men hejsan hoppsan lillebror! Nämen oj vad länge sedan jag skrev lite text och la upp lite bilder här. Nästan som man skäms. Men asch, det gör jag inte. Asså skäms :) Kollat på allas bloggar och känns som om jag missat ungefär tretiotvå år av mitt liv. Ofta man kan göra så mycket som ni gjort på en veckan?! Haha, busbarn.
Hamnade på ett fantastiskt fint fem stjärnit hotell med all in clusive, LYX ASSÅ! Så där har jag skuttat runt i en vecka med familjen, inte alls dumt! Åkte vattenskoter för första gången, livrädd men fett värt det haha. Det var faktiskt kul efter man vande sig. Gymmat och lärt mig tyska, samtidigt! Typ... Sen försökt sett cool ut och hängt i poolbaren. Yppeligt trevligt! Ibland går det bara fel och jag vet inte vad jag gjorde, men råkande visst puttade i en jobbig turk i poolen. Det var han som börja! Fick lite ångest och hoppades att han inte hade mobil eller något på sig. För skrattet var rätt fejk när han gick upp hur poolen. Åh, jag är en sån snäll människa!
Haha,
Puss!

Utsikten från ballkongen, as nice!

Skuttade runt vid havet några kvällar, väldigt trevligt.

Stolt mamma som ramlade av när hon åkte :)


(Jag vill nog svälja hela havet thih) Här flyger vi fram över vågorna, haha! När jag skulle sova var jag så åksjuk efter nästan en hel dag flytande på en madrass på höga vågar. Tror det var åkasjuka i alla fall....

Ena halvan av en av alla poolerna, yeah!

Önska att min riktiga hudfärg också kunde ha lite färg i stället för likblek, sadface.

Min kära bror.

Jag som ser jätte sur ut, happyface!



Skulle fånga solen, så som folk gör på fina filmer. Gick la sådär haha :)

Jag och Niklas på fin mexican restaurant sista kvällen. Tur att vi var snälla barn, som alltid! :)


Några bilder av alla de 337 bilder, yeaah!
Nu är jag alldeles för trött för att göra detta. Har varit vaken i massor med timmar! Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova till näsa år. Hade ju varit fantastiskt skönt :)
Godnatt Biatches, som Elin brukar säga.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

SÅÅ JÄÄVLA UNDERBART ATT DU SKA ÄTA HAVETET! Sött! Underbara du! Puss<3

2010-08-13 @ 00:02:35
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Man blir ju lite sugen ändå. Puss på dig min söta vän<3

2010-08-13 @ 10:59:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Just lovely dear! Avis avis :D<3

2010-08-15 @ 11:10:29
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Nyvinter

Jag trodde seriöst att din bror stod och kissade ......

2010-12-13 @ 20:36:07
URL: http://nyvinter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0