Lässtund.

Hejsan. Västtrafik måste verkligen hata mig dessa dagar. Funkar inte nu heller. Nähä tänker min hjärna och försöker övertyga mig att sova. Men det där med att övertyga mig går inte riktigt. Känns så dumt att komma försent andra veckan liksom... Räcker att jag inte har någon bok till lässtunden imorgon. Ja, vi har lässtund precis som man hade på mellanstadiet. Eller knappt det egentligen. Men det är ju lite mysigt ändå... eller? Hehe. Idag var det en i klassen som somnade när vi hade datakunskap. Jag förstår henne mycket väl, vem orkade egentligen lyssna på det där onödiga? :)
Imorgon blir det shopping på stan som jag tydligen bestämde i lördags. Myyys med att planera saker! Haha. Doctor martens behöver ju trots allt inhandlas, wihii :)
Nu skiter jag i västtrafik och tänkte sova i stället.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0