Kärlekslunden.

Oj. Hej. Känner mig lite allt för borta i tankar. Jag hade ingen biljett in till way out west och vill verkligen se Håkan. Man skulle köpt en dags biljett ändå. Men jag och Alice gav inte upp så lätt. Vi åkte till Slotsskogen och försökte planka in. Gick väl sådär. Istället sprang vi runt hela slotsskogen och kom till en fin äng där massa andra folk utan biljett satt och väntade på Håkan. Jag och Alice tog en plats (Stå plats, alla filtar, människor, ölburkar och ljus tog upp all plats, men vad gjorde det) och lyssnade och klappade händera, precis som de vid scenen gjorde. Rös till några gångar av själv stämningen och fina texterna. Där vi stod såg vi både Håkan och all överlycklig publik, precis framme vid scen. Jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde...

Nu - Mot Elllllen!!!!! Mys,

Kommentarer
Postat av: alice

mysigt var det ! <3

2010-08-15 @ 19:12:09
URL: http://aaronsson.devote.se
Postat av: Mari

Håkan är så underbart fin!<3

2010-08-15 @ 23:01:56
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0