Jag sköt en hund när jag var fem.

Godmorgon, godmorgon! Jag har egentligen varit vaken jätte länge, men det gör inget. Idag är det den tjugonionde augusti och det betyder att det är MARIS FÖDELSEDAG!!!! Grattis som fan på dig sötnöt!
Den här helgen har varit riktigt nice. Som i fredags blev det nästan NRJ på liseberg, missade det men ändå liksom! Träffade schillerska barn i någon skog vid ett slott. Väldigt trevligt faktiskt! Även fast man inte går på den skolan var dom snälla. Tuuur! Och i lördags så degade jag fram till Thomas kom to my place. Lärde han ett väldigt coolt party trix som man måste kunna om man snusar. Jag skröt och sa att jag lärde mig det när jag var fem, HA :) Snääällt sagt! Men tiden tickade iväg så vi rusade bort mot Ellen. Jag fick inte ta moppen, så vi gick skogsvägen. Var nog bäst så i alla fall. Hos Ellen var det myskrök med sång, skratt och starka potatisar. Nä. Inga starka potatisar här inte! :) Vet inte vems idé, men helt plötsligt så gick vi till Nathalie och typ hälsa på folk och gick tillbaka till Ellen. Haha. Vi var nog mest bara ivägen :) Var hos Ellen fram till två om jag minns rätt, földje barn hem och sen földje jag mig själv.
Nu ska jag fortsätta dega och hoppas på att jag blir pigg! Nöff, nöff.
Puss!

Säveflygplats 14 maj, väntar på flyget mod Ungern!

REP PÅ LADAN!!!

Nyår! Så himla fin bild :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Tack världens bästa Anna! Haha det vart myyyyys! Men jag tror vi mer våldgästade Nathalie än var välkomnade :P

Hahaha bilderna, good old days!<3

2010-08-29 @ 16:22:15
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

Mys helg på hög nivå! MARI STOR FLICKA NU MJAOOOU <3

2010-08-30 @ 17:03:02
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Haha ja stackarn asså :p haha. Och vi älskar gamla och finfin bilder!<3

2010-08-30 @ 19:28:38
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Extremt mys helg asså :) DET ÄR HON, SOM FAAAN ASSÅ!<3

2010-08-30 @ 19:29:26
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0