Fredag den trettonde, happyface!

Hejsan. Idag är det ju en sån här kallad oturs dag. Fredag den trettonde och jag är överlycklig. Får man ens vara det idag? Sista fredagen på mitt sommarlov, det suger, men idag ska jag köpa mig en mobil. Inte alls fel liksom. OCH jag behöver verkligen en ny med tanke på att min fungerar knappt. Myyys! Alla barnen är på prinsessans Liljans sommarland och Elin ska till värmland. Jag får helt enkelt roa mig själv.
Elin, ta det lugnt hos Sara och städa ordentlige :)
Ha det fett bäst!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, gud vad jag ska städa! Jag ska städa så som ingen städat förr! Älskar dig, du får ha det jätte bra. Du och ny mobil<3

2010-08-13 @ 12:46:39
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Alice

Duuuu kanske känner för att hitt på ngt med moi ikväll eller något?

Har ingen mobil på mig bara så du vet eheheheh :D

2010-08-13 @ 13:09:55
URL: http://aaronsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0