Buss 25, Spårvagn 10, Grön Express, Buss 761

Godkväll alla fina människor på denna jord. Här sitter jag, framför min dator och lyssnar på Darin. Man undrar vad jag har blivit för människa. Men har en anledning, ha! Sjungit på någon låt han har gjort som heter Lovekiller. Okej tänker min en hjäranhalva och frågar den andra hjärnhalvan om det ens är en anledning. Inget svar...
Hos Ellen var det tjej mys och Calle-ponken fick vara med för han hade inte varit hemma på tre år. Stackarn. Blev sex and the city 2 som jag och Linnea inte hade sett. Mari och Ellen hade dock det, men de skrattade ändå. Det är inte olagligt. Men nu ska jag nog sova. Börjar ju fan gymnasiet imorgon! Usch, är man ens redo för detta?!

Kollade upp på västtrafik hur jag skulle komma till skolan. Enligt västtrafik tyckte den att jag skulle ta Buss 25, Spårvagn 10, Grön Express, Buss 761 för att komma till krokslätts fabriker. Hade ingen aning att dessa bussar fanns. Fundera starkt på en taxi isället.
Godnatt.
Puss!


Hade ju inte backat att åka utomlands med alla roliga vänner! Haha, fatta vad vi skulle ha kul :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Flicko kväll alltid grrrrrymt! Jadu, taxi på morgon och hem. Skulle vara något det. Jaa, åka till utlandet och partaja lite, how nice!? -Really nice

2010-08-16 @ 14:27:42
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Lebigt mysigt asså. Dock blev det ingen taxi, lite dyrt ändå. Jaa! Partaja hela natten låååång<3

2010-08-16 @ 15:06:29
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Lippa Grane

Det dyker upp Grön express när jag söker, ska från Mölnlycke till Mölndals sjukhus, men grön express g¨r ju härifrån till Kungälv via Göteborg. Hur går det ihop.

Lippa

2011-06-13 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0