Sommardagar.

Hejsan. Idag fick jag springa till bussen. Händer mig i stort sätt aldrig. När Julia inte tar bussen så glömmer jag av tiden när jag ska gå. Gick då två minuter innan den kom. Lyssnade då på Kalla mig med Vapnet, perfekt låt att springa till (y) Ville inte att våran skånska syslöjds lärare skulle bli arg. Inte på en torsdag liksom...
Slutade halv ett idag bara för att alla lärarna skull på spa. Haha. Skönt för både dom och oss alla barn.
Åkte då in till stan med Linnea och Elin. Mys. Där köpte jag en kjol med blommor på. Elin köpte en t-shirt med leopad skegg. Otroligt fin :) Sen åkte jag hem för skulle träna. Träffade då Wallin på bussen och skröt om våran klassresa, Ha! :) Sen på träningen dog jag med Mari. Helt slut asså. Haha.
Imorgon ska jag nog ta moppen till skolan. Hoppas på fint väder för då äre bara att tuta och köra! :)
Puss!

Hittade denna mycket fina bild på mig.
Man ska vara glad, det står det i en bok jag läser.
Har fått lånat den från Alice och Alice har aldrig fel.
Så, HA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0