Godnatt Söndag!

Hejsan. Eller Halli-Hallå kanske! :) Idag gick jag upp tidigt. Egentligen var det nog rätt sent för att vara mig, men va fäään. Då hade jag ont i huvudet så ingen träning för mig. Blev istället stan med Elin och Linnea. Där shoppade Elin i mängder och jag och Linnea lite mysiga grejer. Som solglasögon och tröja och leggings. Trevligt trevligt. Efter mys i stan i jätte många timmar åkte vi hem. Då hade pappa kommit hem från många dar långt upp i Sverige. Jag har saknat honom. Tur att allt är lite bättre, då blir jag glad! :)
Igår gick jag och Linnea till Jyrk. Efter stund kom Axel och Elin. Väldigt trevligt om jag får säga det själv höhö :)

Elin - Vi måste ta kort och skicka till Lill-Julia!
Jag - Jaaaaaa! (springer iväg och blir lite förvirrad i Jyrks hus)
Elin - (Fnissar inne på toan)
Jag - (Kommer springande tillbaka och fnissar lite för att vara lika cool som Elin)
Elin - Så! Detta kort tar vi :)
Jag - Skicka nuuu!!!!
Elin - (Kollar på mobilen) Nej jag har ju inte hennes nummer... :(

Efter vi sa detta gick vi ut. Då var det storm. Mötte Ellen i någon skog och satt där i ungefär en timma. Kallt som faen! Vissa var väldigt trötta så vi gick hem till Jyrk igen och avslutade kvällen med någon film.
Mysdag :)
Puss!

Åhh, söööta! Det gör ont att bita sig själv, sadface.... Varför gör vi det ändå kan man fråga sig, happyface.

Kommentarer
Postat av: Majs på burk

Sötnosar! MOSES, KOM! KOM! Vi ska dansa i engelska parken, måla mustascher på läppar, dansa rumba hela natten med OVE THÖRNQVIST JAVISST!

2010-04-19 @ 17:21:14
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Majsisen på burkisen; Myyys på dig :)))))<3

2010-04-21 @ 21:30:02
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0