Take me out.

Hejsan. Idag är det storm ute. Extremt mycket storm. Låter som om huset ska flyga bort. Men det blir nog bra.
Idag har jag och Ellen varit ledare för mini-tennisen. Ellen smeker mig hårt på att vara mini-tennis ledar. Första gången jag var sån ledare och jag kan absolut inget om tennis. Innan alla barn kom "spelade" jag och Ellen och upptäckte då hur världelös jag var. Asch tänkte jag hoppades på att barnen skulle vara ännu sämre :) Men vissa barn hade verkligen talang. En pappa sa till mig att min lilla grupp skulle göra en annan lek, så hans dotter också skulle gilla den. Ellen sa att han pappan var lite speciell... Jag förstod då att han var det. Asså speciell. Men förutom han var det riktigt roligt att springa runt där med Ellen och alla barn.
Jag är trött. Sitter och gäspar och gråter för att jag gäspar.
Jag ska ta tag i mitt liv nu.
Puss!

Jag gillar att Linneas hår ät i fokus :)
Nu blir det mys med folk (y)
Om exakt en månad fyller jag år. Trevligt.

Jag kom in på min skola som jag vill komma in på i höst! Skönt :)
Krokslätts, Socialmedisina vårdnadsprogramet - Here I come!

Kommentarer
Postat av: ellen

Du var ju talangen him self! :O :D Hihi. Sötnos. Trevligt att vara kopanjon med dig min vän, blink blink Vi schmeker hårt together, 4-ever. Muu? (L)

2010-04-17 @ 18:11:56
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Haha nej, du är... :$ Mycket trevligt hade vi allt :) thihih. Schmeker är leker, mjaa.

Muu? Buu? Puss<3

2010-04-17 @ 23:50:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0