USA:iska länder.

På väg till idolkön.
Jag - (Sjunger högt så folk stirrar)
Elin - Du kan ju i alla fall försöka sjunga bra.
Jag - (Slutar sjunga och kollar allvarligt på Elin) Jag sjunger mitt finaste nu...
Elin - (Värdens bitchröst) OFTA?!

Tur att jag har så snälla vänner :)
Det sägs ju att man lär sig nya saker varje dag.
Idag har jag lärt mig att Pamela Andersson inte är svensk.
Hon kommer från USA:iska länder.
Blev faktiskt lite ledsen...
Linnea lärde sig nog att vädret på tv:n är greenskrem och inte att det är en tavla med olika väder på.
Det där lärde jag mig när jag var tre!
Daaaah!
Nu ska jag sova, ska på träning imorgon om jag vaknar höhö.
Puss!


Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHAHA, greenskren. Plutten<3

2010-04-11 @ 16:09:21
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Haha, man kan inte alltid vara bäst :) Prutten<3

2010-04-11 @ 18:34:30
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

men hur ska man veta det ? :O DAAH!

puusss<3

2010-04-11 @ 21:23:00
Postat av: Linnea

Men hur ska man kunna veta det då? :O

pussen<3

2010-04-11 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0