På en torsdag.

Hejsan. Oj vilket fruktansvärt trevligt väder vi har! Solen skiner. Mumms. Igår när jag vaknade hoppade jag på den gröna tant cykeln och cyklade till Mari. Cyklade bara i pyjamas plus tjock tröja och halsduk. Där åt vi amerikanska pannkakor och gjorde mig glad. Det var allt en mysig frukost :) Sen på kvällen blev det rep på ladan. Mys :) När vi tyckte att vi repat klart åkte vi hem till mig och drack te i mängder. Nästan i alla fall. Sen halv tolv ungefär kom David och fortsatte mysa med oss. Försökte leta upp filmer på oss när vi var små, men orkade inte leta så det sket sig. Istället förstörde "vi" en säng, hostade, sjung, dansade fint, försökte laga sängen med hammare och spik, skrattade, film mys medmera. Imorse var det bara att tvinga sig upp efter ungefär 5 timmar sömn. Stack till Vingen och spelade in i 6 timmar. Det blev 4 bra låtar. Jag är nöjd. Till och med jag sjöng på ett ställe, OMG! Haha jag är tönt :)
Nu ska jag till zenith och träffa mobbade barn. I like :)
Puss!

Sööööta<3333333
Nu måste jag springa, RUUUUN <112

Kommentarer
Postat av: ellen

LYYYYYYYYYYYYCKAT, POW!<3

2010-04-10 @ 16:03:09
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jaaa! Extremt, bajs på oss :)<3

2010-04-10 @ 20:35:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0