Mys i myset.

Hejsan. För exakt ett år sedan konfirmerade jag mig. Då var det jätte varmt och sol. Exakt ett år senare, alltså idag, var det kallt och blåsigt. Jobbigt värre!
Igår var det mys hos Jyrkis :) Där var det grillkväll och dans. Tyckte allt att Jyrk var en riktigt mäster grillare! Blev kött och potatis sallad. Elin och jag var mer sugna på att dansa än att äta, happy face :) Väldig mysig kväll det. Blev sång, dans, "badkars chillande", bastade, skuttade, skrattade och många förvirrade personer :) Mys på hög nivå. Avslutade kvällen med lång promenad. Kallt och förjävligt :)
Idag har jag absolut inte gjort ett piss. Gick på promenad med Elin och lekte psykolog. Naah. Inte det. Sen kom Linnea-bus med. Vi gick hem till mig och käkade godis och kollade på Bert. Filmen Bert, inte någon äcklig person liksom :) Somnade i min soffa och sov där några timmar. Behövdes nog.

Elin - (Provar en ny godis vi aldrig testan innan) Åhh! Den smakar som hästar luktar!
Anna - Nämen vad gott det låter!
Elin - MEN GUD VAD DET SMAKAR HÄST!
Anna - Mummms...

Imorgon är det studiedag och Elin ska få sin present av mig. På en måndag liksom.
Puss!
Bidler från fredags:



Elin och Linnéa. Linnéa som kanske blir min vän i samma klass i gymnasiet (y)

Tre mobbade barn i ett omklädnings rum. YEAH!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser två barn. Det ena hoppas vi överlever eftersom hon inte fick vara med på bilden. HII. Skrattet fyller min mage. Senaste dagarna kanske kundeha varit värre :) JAA DET KAN DDOOOOM! Längtar tills imorgon vännen:) Puss3< TUTÈ

2010-04-25 @ 21:54:04
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Tre minus ett barn blir två barn. Tror jag... Skratt och påskmust finns nog på Jyrks matta med. Usch! Har ångest för det där. Ska nog åka dit imorgon och slicka upp allt. Imorgon blir det bajs :) puss<3

2010-04-25 @ 22:28:23
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, vilken hemsk bild på mig. Och du gillar det! Mycket trevligt hos Jyrkis (y) Idag springer han runt naken i morgonrock så du bara vet. I've seen it :O Men Linnéa ska ju gå på kunskap? elleeeeeeer?<3

2010-04-26 @ 19:27:17
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jag gillar dig :) Åhhh myyyys!!!11 Hon ska kanske byta till min lilla skola (y)<3

2010-04-26 @ 22:41:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag konfirmerade mig också för ett årsedan! OMG! :D haha myspys på oss också :) det var sebastian som bajsade på mattan :$ pinsamt värre... '

pussen<3

2010-04-27 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0