@ my place with Linnea and Mari! And no, I'm not english.

Hejsan. Här är Mari och Linnea :) Pinball på Linnea. Jag vill att vi ska ut för det är varmt i mitt rum. Mohaha :) Det ska vi också. Ska vi vara coola och hänge på maxi tro? Nej, jag vill hänga på Willys tak istället :) Ska försökt tvinga dom nu bara. Thihi :)
Puss!

Jag älskar bilden :)

Jag hatar bilden :(

Dance bby, DANCE!

Linnea är sjukt söt :)

Mari on drugs :) Call the police :)<3


Nu ska vi springa till Willys tak :)
PusssN<112

Kommentarer
Postat av: Linnea

ohhh fiina bilder! skrattar ihjäl mig på bilden! :D HAHA! ahh du är bara för sööt gumman! :)

pusspådej<3

2010-04-06 @ 12:28:40
Postat av: Anna

Sv Linnea; Jag älskar mina ögon... SÅ normala :) Du är sötast :) pusss<3

2010-04-06 @ 17:03:41
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0