Mölndal stad.

Hejsan. Idag är det onsdag. Imorgon torsdag. Och dagen efter det, FREDAG! Logiskt, men vill bara medela :)
På fredag ska min klass göra mat till ungefär hundra föräldrar och gamlingar. Mys. Vi behöver pengarna till Ungern :) Och vi SKA komma iväg, även fast Island är så världelösa och inte kan ta hand om sina vulkaner ska inte vi drabbas av det. Våran lilla mobbade klass är ju värld en resa dit! :)
Tror jag kom i gruppen som skulle duka och diska. YEAH! Bandet ska nog spela, för det vill nog alla gamlingar :) The boy band ska sjunga Gay Bar. Och man tänker bara "Okaaaj" Men den är trevlig så det går nog bra.
Idag har jag lekt med Elin-bus. Vi skulle råna en bank men båda hade så fruktansvärt ont i huvudet, så får bli en annan dag.
Nu ska jag kolla på film och sova som en gris.
Puss!

Fix och trix - magiska tix :)


Idag har Elin typ blivigt morbror :) Grattis till baby lyckan Maria! Jesus barnets mamma (ungen har nog inget namn än, så Jesus blir!)

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, ja, fuck Island. Nej stackarna :( Hörde att barnen var rädda att djuren skulle dö. Arma barn, I hope god will be with you cräjzy kidz. Zäta är mys. Snart spyr jag på vårt överanvåända ord mys. Men det gör inget. Det är mys. Vilken magisk bild! OOOOTROLOGIGT. (det är o-troligt, alttså inte troligt. Tror inte på bilden. It's not a picture it's a sandwich<3

2010-04-22 @ 17:47:17
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ibland blir jag bara så förvirrad av dig Ellen. Men alla älskar dig ändå :) Jag menar den där guden Ahla, han älskar nog dig med :)<3

2010-04-25 @ 09:56:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0