Inte på en lång lång tid.

Hejsan. Igår fick Elin sin present av mig. Tvingade henne och mig på en spårvagn och åkte mot järntorget. (Är väldigt stolt att jag kom dit utan att fråga Elin om vägen) Där hoppade vi av och traskade mot Haga badet. Var där och bara kopplade av. Skönt. Det behövde vi nog. Sen åt vi lunch på Paprika och kollade i affärer. Elin ville shoppa men visste inte vad hon skulle köpa. Så blev inget köpt. Mys ändå liksom :)
Idag var det skola för första gången denna veckan. Jobbigt värre. Men sånt är väl livet. Sen snabbade jag mig för att hinna träningen. Kom istället en halv timme för tidigt innan den började. YEAH! Sen fick vi inte träna någon mer efter typ tjogo minuter, några pöjkar skulle spela match. Så jag och Mari bestämde oss för att gå hem från vallen. Skönt i soligt väder.
Imorgon börjar jag sent. Behövs nämligen inga kläder på gympan. Trevligt trevligt. Blir oförberett prov istället. Så börjar halv nio. Tio över åtta bussen - we like<3
Puss!

Här skuttade vi!

Busbarn.

En dag i våra liv :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Som jag har sagt typ en milon ggr så var dagen bäst! Tack! Älskar dig<3

2010-04-28 @ 17:27:38
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Annaa

Sv Elin; Mys på oss. Älskar dig med<3

2010-04-28 @ 19:11:09
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0