Bilder

Hejsan, studie dag idag och det betydde att jag och Mari var på Hvitfeldska och fick lite onödig information. Hihi jag var mer fascinerad av det rummet/korridoren som heter "Gettot" och där fick man göra vad man ville, haha! Som springa runt och sjunga falskt. Det lät trevligt, men jag vet inte riktigt. Sen fikade vi med Elin och Ellen, mysmys. Just nu borde jag verkligen plugga matte men känner att jag inte orkar, men hoppas att det sitter långt in i hjärnan ändå . Hoppas hoppas. Puss!
Hihi Linnea söt har skramlat ihop lite bilder som hon hitta hihih, tack :)<3
Ben
Hihi Linnea innan match
Kanot Ellen!
HAHA suddig bild, men fan vad mobbad bild! :)
Tre barn för länge länge sen haha
Händer

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, fint! diggar även Linneas match look ;)<3

2009-09-26 @ 16:04:04
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Mihihi jag med :) <3

2009-09-26 @ 17:28:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0