Observera att jag inte har skrivit något "Hihi" eller "Haha" i detta inlägg.

Hejsan. Här sitter jag och knaprar clementiner som är Maris :) Får inte bli sjuk, så då ska man knapra det sa the people in Seaweed.
Kom hem igår och var då med Elin, Mari, Linnea, Ellen och David. Trevligt trevligt. 
Idag blev det att kolla på fotboll i torslanda vallen på "Din Pojkvän" och "Zlatans Bästa Kompis" och lite mer folk :) Sen åkte jag, Ellen och Elin till sjuklingen Mari och drack te med kakor. Vi gilla't. Sen blev det rep tills imogon. Gaah, tänkte jag innan Ellen-bus hade lugnt ner mig och sa att vi kan det här. Vi repade i typ 2.5 timme, men det var behövligt.
Imorgon blir det då att vi ska spela upp på Vingen. Jag övar för fullt (y' Puss!

Skorfinnshängandeöveralltharjaghört

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja det var trevligt :D övar du för fult :( Jag vill att du ska öva fint :) yeej, inga hihi. THIS IS CRAZY! Det ska bli kul att spela (y) komma ut från gaderoben. Mihihiiihhihihi. Puss

2009-10-29 @ 22:34:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; HAHAh jaa, jag övar för fult :) Nej, fint ska det vara hihi. Vi ska äntligen komma ut från gaderoben, jag upprepar, vi ska äntligen komma ut från gaderoben! hihi pusss

2009-10-30 @ 09:59:04
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

FAN! Jag som trodde det var massor med skor!

2009-10-30 @ 11:33:07
Postat av: Anna

Sv Elin; Det var massor med skor :) som dom på bilden, fotbollsskor, "Jack-skor", klackskor och normala skor. hhaah

2009-10-30 @ 12:03:57
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0