Fika på en fredag

Hejsan. Slapp dag i skolan idag. Gött de. Slutade halv ett och efter det åkte jag in till stan och träffa Elin David och Mari. Gjorde inte så speciellt mycket blink blink hhaha. Sen fikade vi i två timmar eller mer. Mysmys. Haha eller fikade inte så länge men satt ändå där så länge hihi. Sen gjorde inte vi så mycket, och nu sitter jag här och lyssnar på mysig musik :) Magiskt. Puss!
Jag vill bara säga att jag diggar killen (Joel) i denna serien som gick när jag var liten. Älskar låten som är i början. Som inleder allt. Men en fråga har jag ändå... Säger han ost eller host i början? Haha när han sitter där med en bok. Han är cool.

Kommentarer
Postat av: Mari

JOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3

Åååååh. Nu spyr väl sebbe, nää

Mehe viiii hade kul! :D:DD mah<3

2009-10-09 @ 21:50:58
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Mihihi vi hade kul :)<3

2009-10-09 @ 22:28:38
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0