Jag har absolut inget att göra mihihi

20 sanningar om mig:

1. Jag är jävligt skoltrött.
2. Var helt galen i hundar när jag var liten, haha.
3. Har varit upp som längst 24timmar och somna direkt sen haha.
4. Hade problem som barn att säga "R" tills jag vart typ 10
5. Är sämt på att ljuga. Men man ska inte ljuga så då gör det inget ;)
6. Har starkt VG i hemkunskap men kan inte ens baka en rulltårta utan att den blir bränd eller göra köttfärssås.. HAHA men jag är duktig iaf kanske hihi.
7. Stör mig lite på allt folk som har iPhone - Cool grej som man är rädd om, vågar ju då typ inte ha med sig den någon stans. Eller?
8. När jag är rastlös eller väntar på någon/något dricker jag massor med vatten. Haha jaa, jag är normal.
9. Tycker trummor är ett roligt instrument.
10. Gillar verkligen Ellens & gaybloggs bloggar, dom är fan bääst :)
11. Har gått i fotboll i nio år, men det syns inte haha :)
12. Det bästa som finns är att sms:a innan man somnar. Men jobbigt att somna när man väl sms:ar haha.
13. Elin är den som alltid har stöttat mig sen jag var 9 <3
14. Har haft två guldfiskar som hette Sofia och Markoolio. Hmm.....
15. Hade också en fjäril som "husdjur" i ungefär 3månader som kallades för Fjärten, Åh ibland saknar jag han, HAHA :)
16. Jag är väldigt morgon pigg.
17. Tycker det är jävligt kul att sjunga även fast jag inte kan hah.
18. Spelar trummor i vårat band (låter så fult om man säger Mitt band, tycker jag haha) Seaweed.
19. Älskar ögon som är sån jätte fin blå eller bruna.
20. Jag har absolut inget att göra mihihi.

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, du är sööt, och d som är grejen med iPhones är att de har med dem ÖVERALLT! Haha<3

2009-10-12 @ 18:39:41
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; HAHAH joo det klart, men menar typ om man ska bada med alla kläder på + mobilen med... Då blir det dyrt - HA :) <3

2009-10-12 @ 20:40:39
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar dig.

2009-10-13 @ 18:44:27
URL: http://randiggris.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Älskar dig med

2009-10-13 @ 19:15:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0