Lite så där Fucking Åmål va?

På en jobbig syslöjds lektion när man har överskotsenergi men vet inte vad man ska göra för att den ska försvinna.
Anna - (Men en spänd och förväntansfull röst) Elin, varför är du vän med mig egentligen?
Elin - Jag vet faktiskt inte :) .....
Anna - (Lite så där skratt) .... Det är precis som i Fucking Åmål va?
Elin - Ja'
Myyyys säger jag bara<3

Man måste ha sett Fucking Åmål och förstå dom vännerna som Agnes och hon handikapade Viktoria eller vad hon heter är för slags vänner.
Sånna vänner är vi....

Kommentarer
Postat av: Elin

Då vill jag vara Agnes. Jag har alltid viljat vara tillsammans med mig själv :) <3

2009-11-10 @ 16:11:29
Postat av: Anna-Bus

Sv Elin; Jaa så har jag med tänkt :D haha<3

2009-11-11 @ 19:09:44
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0