Jag vill ha Sebastians katt :(

Hejsan. Typ 3timmar i skolan idag bara för det är fredag. Gött. Sen stan med Mari, trevligt trevligt. Duktig som jag är köpte jag två julklappar till mor och far.
Sen åkte vi och lite andra random till Sebastian och såg typ två Hitler film för vi är mvg barn. Nä men skulle vara kul att vara :D En av filmerna var mer än 3 timmar, så jag och Elin var tvungna att ta paus och leka med Sebastians katt en stund. CLAPTHECAT!
Precis då när vi var som mest onormala kom hans pappa och syster hem. Och alla andra var nere i källaren (haha där det är typ hemma bio) och där står vi uppe i köket med katten. Det första som flög i mig när dom kom var ett överdrivet Hej, Här sitter vi och leker med katten. Elin tillägger lite tyst att vi borde flytta tillbaka den blåa mattan... Och sen säger Elin att vi borde nog gå ner till dom andra och se klart den tråkiga filmen. Sen rullade Elin och jag ner från trappan, för Elin är lite smått handikappad. Dog sen av skratt och skulle berätta för dom andra hur fult det måste ha sett ut. Men dom bara hyschade oss :( Sad face...
Nu är jag trött hihi Puss!

Elin utan ansikte, Cool-katt & Jag

Sjuklingen Mari, Klämd katt & Jag

Elin med kameran ivägen för hennes söta face, Lång katt & Jag

Katten




Linnea-bus :)

Alice-Bus :)

Hahah bilden är bäst :)

5 pizzor = Inte normalt


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men det var ganska mysigt med lite upptäcking. Vi har ju ändå en liten hemlighet jag och du :)

Jag kom på nu att jag borde kanske tagit av blixten :( Men det är alltid mysigt med lite FAAACE OOOOFF! :) <3

2009-11-28 @ 10:22:41
Postat av: Anna

Sv Elin; Åh Elin! Påminn mig inte, jag blir ledsen i ögat :(

Haha synd att du inte kom på det igår(i) Nej inte kul med face off :( Hihih<3

2009-11-28 @ 11:44:04
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Myyyyyspyyyys!! :) 2 pizzor kvar nu knappt :P hihihi <3 ni missade 6,5 timmars film tittade ju!... Myspysigkattemisse!<3 Puuuuuuuuussssss<3

2009-11-28 @ 14:57:14
Postat av: Anna

Sv Linnea; Haha jag visste att ni inte var så tjocka :p Aj de det gjorde vi... Linneasbabyspråksommaninteförstår! :) haha pussss<3

2009-11-28 @ 18:42:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0