Onsdagar

Hejsan. Just nu är jag lite fascinerad över mitt krulliga hår. Regn kan göra så mycket asså haha. Alla torslandaskol 9:or var på våran skola idag. Scary. Haha nej då, trevligt för dom. Om Seaweed inte får repa på måndag tack vare dom blir jag sur. Idag skulle jag vara duktig att träna för har varit sjuk eller gått på medicin typ två veckor så är äntligen normal igen haha. Men så var det typ storm ute så man skulle inte vara ute eller något sånt. Jaja där sprack den idén på att vara duktig. Puss!

Nästan jag idag, men platt hår iaf hahaa 

Såhär krulligt hår just nu :o Läskigt...

Åh denna bild är ny menara jag. Så snygga är vi. Det kallas minnen<3

Okej.... Soeta
Vart, hur & när är denna bild tagen?

Kommentarer
Postat av: ellen

åhh så söta är ni! Älskar ditt krullannis! Och den sista bilden är ngt man ska hålla för sig själv, haha!<3

2009-11-18 @ 21:31:08
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Naw du är inte så pjåkig du heller :) Jaa dte ska man nog hm... hahaha<3

2009-11-18 @ 22:37:25
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0