The Hangover




Igår blev det bio, såg på baksmällan (The hangover) riktigt kul faktiskt. Sen liseberg i regnet haha. Sebastian som var så duktig som vann stjärnvinst på marabou. De var mys dag det.
Idag blev det att jag åkte till Ellen och Elin och skulle spela in en film (HAHA), men jag hann tyvärr inte så Filip fick ta över istället. Åt och sen träffade vi Alice Linnea Sebastian och David. Blev sen fotboll och ostbågar, mysigt värre de. Åkte typ hem efter någon film vi såg som jag inte fatta något i haha. Så nu sitter jag här vid datan och pratar i telefon med en social person :)
Puss på kinden // Anna 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ohhh, helgen var mys :D (Philip*) :) jaa filmen blev bäst. får göra fler. mehehe. Ostbååågar(L)<3

2009-06-14 @ 17:01:07
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0